Google

~szivárvány~ blogja

Kipróbálom magamat. Egyrészt, mit tudok kihozni ebből a blogból ezen az oldalon. Másrészt egy könyv ajánlása. Későbbiekben minden, ami ezzel kapcsolatos.

Értékem a Google szerint

Utolsó kommentek

  • ~szivárvány~: @Zalay: Szia! Természetesen tovább kell lépni, meg is történt, van pár weboldalam, szívesen fogla... (2009.11.13. 13:16) Hú, de rég volt:)
  • Zalay: Én már nem blogot írok, hanem weblapokat szerkesztek. Ez izgalmasabb, már ha tudod kezelni a forrá... (2009.11.13. 12:54) Hú, de rég volt:)
  • Mária: Kint voltál a blog.hu promó oldalon :) (2008.05.14. 16:25) Új időszámítás kezdődik
  • ~szivárvány~: De gyors voltál! Gyere és figyelj! (2008.05.14. 13:54) Új időszámítás kezdődik
  • Mária: Hááát... Kedves Szivárvány, ha ez is olyasmi lesz, mint a privatizáció meg a kárpótlásijegy-biznic... (2008.05.14. 13:47) Új időszámítás kezdődik
  • Utolsó 20

Igen!

2008.01.11. 22:32 ~szivárvány~

Valami elindult?


Amikor az előző bejegyzést írtam, akkor még csak azt láttam, milyen jól jönnek a kommentek.
Örültem, mint majom a farkának:)

Igenám! Aztán megnéztem a statisztikát, azt hittem, baj van a blog.hu rendszerében.

Oldal kinyit, valami sokáig kell gördíteni és  a táblázat legfelső értéke 7000! Hihetetlen.
A hivatkozókat megnézve: Indexből kb 5 és félezer! Majdnem infarktust kaptam.
A Tűsarok is kitett ajánlóba. 40.

Tárgyalásba kezdtem lehetséges szakértőkkel. Téma, honlapterv kész.

Feladat: marketálás, tartalomfejlesztés, figyelni a visszatérőket.
Eddig kb 200 RSS feliratkozóm van.

Ja, és közben jó sokat tökörésztem, mert az oldal nem jött be IE és Opera alatt. Ez azért gáz, mert még mindig többen használják ezeket, mint a  Foxit.

A hiba: sok-sok próbálkozás után kiadta az agyam, hogy vegyem le a dobozok egy részét. Na, így már ment. Most IE alatt fogom ezeket visszarakni.

Nagy-nagy köszönet Mindenkinek, aki segített!

Közben a fordítós blogot is kéne fejleszteni, gépen van már anyag, talán a  hétvégén tudok vele foglalkozni.

6 komment

Címkék: rss firefox opera ie explorer web blog.hu szakértő bejegyzés blogolás vállalkozás bevételnövelés vállalkozásindítás tűsarok eszközhasználat gyomdoktor marketálás tartalomfejlesztés felíratkozó hírcsatorna gyesmellékes

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvany5500.blog.hu/api/trackback/id/tr10294019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halas · http://lehetetlenkuldetes.blog.hu 2008.01.17. 23:22:56

Gratulálok!
Ez az eredmény egyszerűen fantasztikus.
Gondoltam, hogy a témára harapni fognak, de hogy ennyien..??
Mégegyszer gratulálok.

Üdv.: halas

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.01.18. 08:36:44

Nagyon köszönöm!

Most nézegetem a te blogjaid. Van egy pár:)

halas · http://lehetetlenkuldetes.blog.hu 2008.01.18. 18:27:06

Szia.
Igazából csak 3 van, abból kettő saját.
A harmadik, a Kishalak Blog pedi közös.
:)

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.01.18. 18:58:35

Igen, menetközben rájöttem.
Ha jól értettem, ti valami miatt kimaradtatok a 25 hétből, ráadásul akiben leginkább bíztatok, elhagyott benneteket. Jól értettem?

halas · http://lehetetlenkuldetes.blog.hu 2008.01.18. 19:10:04

Nagyjából igen. A történetünk itt olvasható:
kishalakblog.extra.hu/?page_id=43

A fórumunk pedig itt található:
workonline.szabadszo.hu/

Ha kérdésed van, nyugodtan kérdezz, szívesen válaszolok.

Üdv.: halas

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.01.18. 22:31:28

Majd megyek, olvasok, aztán lehet, hogy kérdezek:)
Ti is bátran:)
Amire lehet, válaszolok.
süti beállítások módosítása