Google

~szivárvány~ blogja

Kipróbálom magamat. Egyrészt, mit tudok kihozni ebből a blogból ezen az oldalon. Másrészt egy könyv ajánlása. Későbbiekben minden, ami ezzel kapcsolatos.

Értékem a Google szerint

Utolsó kommentek

  • ~szivárvány~: @Zalay: Szia! Természetesen tovább kell lépni, meg is történt, van pár weboldalam, szívesen fogla... (2009.11.13. 13:16) Hú, de rég volt:)
  • Zalay: Én már nem blogot írok, hanem weblapokat szerkesztek. Ez izgalmasabb, már ha tudod kezelni a forrá... (2009.11.13. 12:54) Hú, de rég volt:)
  • Mária: Kint voltál a blog.hu promó oldalon :) (2008.05.14. 16:25) Új időszámítás kezdődik
  • ~szivárvány~: De gyors voltál! Gyere és figyelj! (2008.05.14. 13:54) Új időszámítás kezdődik
  • Mária: Hááát... Kedves Szivárvány, ha ez is olyasmi lesz, mint a privatizáció meg a kárpótlásijegy-biznic... (2008.05.14. 13:47) Új időszámítás kezdődik
  • Utolsó 20

Marcsinak!

2007.10.27. 13:06 ~szivárvány~



Ez a bejegyzés itt most Marcsinak szól konkrétan, meg persze minden visszatérő látogatónak:)


Emlékszel?

Ajánlottak nekem egy ingyenes e-könyvet. Beszálltam a programba.
Eddig összesen kb 6ezer Ft-ot adtam ki, mert az egyenlegemet használtam a 25hét regisztrációra.

Rengeteg dolgot tanultam és tanulok.

Pl. ízlésemnek és a célnak megfelelően tudom buherálni a blogjaim. Látok statisztikákat. Online konferenciákon veszek részt, oktató e-maileket (ingyen) kapok és rengeteget tanulok.

Nem is ragozom tovább.

Nézz be inkább az ajánlott oldalra, erről beszéltem.
Ebből nekem semmi hasznom, nincs megállapodásunk.
De amihez ingyen jutottam, és hasznosnak találom, miért ne adnám tovább?

www.online-ertekesites.hu


Szólj hozzá!

Címkék: marketing web blog.hu letöltés hírlevél ajánlás blogolás e mail vállalkozásindítás eszközhasználat

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvany5500.blog.hu/api/trackback/id/tr14209716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása